marți, 12 martie 2013

Rochie "Ciuleandra"

Mai tineti minte " Povestea unei rochii "? Ei bine, aceasta rochie n-a vrut in ruptul capului sa ma asculte! A iesit mai scurta decat o voiam, cand am vopsit-o mi s-a terminat butelia(prin urmare, nu a prins culoarea intensa data de frunzele de ceapa rosie). M-am suparat pe ea! Atata munca in zadar!
 Si cum dupa furie(furtuna) apele se linistesc, mi-am dat seama ca trebuie sa caut o solutie. Ok...asta e! 
I-am pus dantela si...deja era alta! Am vazut rochia bunicii...acea dantela ingalbenita de trecerea timpului, o dantela plina de amintiri...matasea adusa de bunicu de la Paris...primul lor vals...cat de multe amintiri frumoase!
Ma bucur ca a fost atat de rea cu mine! Imi place! Am luat-o putin pe mine si m-am simtit din acel timp! Vai cat imi place!
Probabil nu o va intelege multa lume, probabil veti considera ca "dincolo era mai ieftin", dar...eu is mandra de ea! :)

disponibila AICI


2 comentarii:

  1. Chiar este o rochie foarte speciala, sa stii. Mie imi aduce parfum de anii '20 si ma duce cu gandul la regina Maria...

    RăspundețiȘtergere
  2. Parfumul de epoca e deosebit si aspectul ansamblului e mai mult decat remarcabil!
    Merita sa va luati chiar si o hidrobicicleta, s-ar fi simtit mult mai pregnant racoarea diminetii pe malul Milcovului :-)

    RăspundețiȘtergere